top of page
iphone-8-mockup-downloadable1a.jpg

Gen J

Type werk: Volledige brand identity

Gen J is een Australisch Christelijke organisatie met een missie, ze sturen namelijk Church leaders aan om jongeren te helpen groeien volgens de regels van Jesus. Dit combineren ze met educatie, theologie, research-based strategieën en motivatie in interactieve workshops of online trainingen.

Om de doelgroep (Gen Z) aan te spreken, gaan we Gen J wat up spieken. Dit doen we door felle kleuren te combineren met opvallende letters die in elkaar overvloeien. Daarnaast bouwen we aan een beter toekomstbeeld waar je bepaalde tools voor nodig hebt in het leven.

 

 

Bekijk hier het verhaal achter deze branding

GenJ_Primary_color.png

Het logo heeft een kleine re-touch gekregen van het origineel.

Hier heb ik gekozen voor hoofdletters om het aanwezige gevoel van "hier ben ik" duidelijk te maken. Daarnaast zijn de letters niet helemaal perfect. Dit verwijst naar het idee dat niemand perfect is en hoeft te zijn, maar wel kan werken naar de betere versie van zichzelf.

Brandbook afbeelding_edited.jpg
Scherm­afbeelding 2024-03-28 om 17.40.38.png
Scherm­afbeelding 2024-03-28 om 17.39.00.png
Scherm­afbeelding 2024-03-28 om 17.42.08.png
bottom of page